
Det jeg prøver og få fram her er at alle har 2 sider av seg sev, en god, og en ond side.
Jeg er veldig fornøyd med det resultatet jeg fikk:D


Dette er gjort ved, og redigere meg inn i et bilde jeg fant på nettet. Det jeg har gjort er og flytta et bilde av meg på greenscreen, og inn på et annet bilde, og justert farger sånn at det skal se mer realistisk ut.!

Dette er mitt komposisjons bilde.!
