fredag 30. januar 2009

Selvportrett

Dette er mitt Portrettbilde:D
Det jeg prøver og få fram her er at alle har 2 sider av seg sev, en god, og en ond side.
Jeg er veldig fornøyd med det resultatet jeg fikk:D

fredag 23. januar 2009

Summer;D

Dette er et bilde av meg, som hopper ut i vannet fra et fjell.

Dette er gjort ved, og redigere meg inn i et bilde jeg fant på nettet. Det jeg har gjort er og flytta et bilde av meg på greenscreen, og inn på et annet bilde, og justert farger sånn at det skal se mer realistisk ut.!

torsdag 22. januar 2009

Foto oppgave


Dette er Black and white bildet mitt, hvor jeg har valgt og forsterke en av kontrastene litt mer enn andre.!

Dette er mitt komposisjons bilde.!

Foto oppgave

Vi fikk i oppgave og lage et bilde i komplementær farger, og her er miiin oppgave.!
Her har jeg har jeg forsterket en oransje farge, sånn at det skulle bli komplementærfarger.
Det er spesielt, men kult.

tirsdag 20. januar 2009

min første blogg


Dette er min første blogg!!