fredag 30. januar 2009

Selvportrett

Dette er mitt Portrettbilde:D
Det jeg prøver og få fram her er at alle har 2 sider av seg sev, en god, og en ond side.
Jeg er veldig fornøyd med det resultatet jeg fikk:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar