skip to main
|
skip to sidebar
fredag 30. januar 2009
Selvportrett
Dette er mitt Portrettbilde:D
Det jeg prøver og få fram her er at alle har 2 sider av seg sev, en god, og en ond side.
Jeg er veldig fornøyd med det resultatet jeg fikk:D
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Clas The MAN
Følgere
Bloggarkiv
▼
2009
(8)
►
mars
(2)
►
februar
(1)
▼
januar
(5)
Selvportrett
Summer;D
Foto oppgave
Foto oppgave
min første blogg
Om meg
Clas The man 1kmA
Vis hele profilen min
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar