skip to main
|
skip to sidebar
torsdag 22. januar 2009
Foto oppgave
Vi fikk i oppgave og lage et bilde i komplementær farger, og her er miiin oppgave.!
Her har jeg har jeg forsterket en oransje farge, sånn at det skulle bli komplementærfarger.
Det er spesielt, men kult.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Clas The MAN
Følgere
Bloggarkiv
▼
2009
(8)
►
mars
(2)
►
februar
(1)
▼
januar
(5)
Selvportrett
Summer;D
Foto oppgave
Foto oppgave
min første blogg
Om meg
Clas The man 1kmA
Vis hele profilen min
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar