torsdag 22. januar 2009

Foto oppgave

Vi fikk i oppgave og lage et bilde i komplementær farger, og her er miiin oppgave.!
Her har jeg har jeg forsterket en oransje farge, sånn at det skulle bli komplementærfarger.
Det er spesielt, men kult.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar